10 de març del 2018

70


No volveré a ser joven.

 Que la vida iba en serio
uno lo empieza a comprender más tarde
-como todos los jóvenes, yo vine
a llevarme la vida por delante.
Dejar huella quería
y marcharme entre aplausos
-envejecer, morir, eran tan solo
las dimensiones del teatro.
Pero ha pasado el tiempo
y la verdad desagradable asoma:
envejecer, morir,
es el único argumento de la obra.


Jaime Gil de Biedma



He d’aturar-me. Vaig accelerat. Tinc moltes coses entre mans i més al cap. No dono abast a tot el que tinc pendent. Se’m en endarrereixen algunes. No sé si l’ensurt de l’altre dia té res a veure amb tot això. Sí que no en té amb l’esforç físic. Dalt la bicicleta no m’hi trobo malament, ans al contrari.

Les perspectives ja són diferents. Cap endarrere s’allunyen. Cap endavant s’escurcen. Cal aprofitar el temps, ja en queda menys. Per tant cal seleccionar el què fer i no deixar per més endavant el que ara més t’il·lusiona. No se sap pas quan més hi haurà per endavant. Segur que quedaran coses pendents a fer, sempre vols tenir l’horitzó lluny, però ara es va apropant.

Tornem-hi amb en Raimon.


10 de març.

2 comentaris:

Pedro Gómez ha dit...

Manel pel que he entes,... felicitats,.... de l’ensurt, no imaginava que l’ambulància era per a tu. La Dolors m’ho va confirmar. Mala hierba ya se sabe,.... Felicidades con retraso. Pedro Gómez. ;-)

Sobre qui escriu. ha dit...

Gràcies, Pedro.