23 d’abril del 2015

Rafael Sanz Lobato

Avui he conegut el traspàs del fotògraf  Rafael Sanz Lobato. Vaig passar una agradable tarda de conversa al seu estudi de la Plaça de Santa Bárbara, a Madrid, en una curta sessió fotogràfica que em va fer en atenció a una exposició de la seva obra celebrada a Mataró, si no recordo malament a Can Palauet, deuria ser el 1996 o el 97,  impulsada per en Jordi Egea. Desprès m’envià el resultat d’aquella sessió, unes fotografies excel·lents que tinc guardades amb molta estima ja que crec que va saber treure’m el caràcter del càrrec d’alcalde que llavors ostentava. Vaig prendre’m aquelles fotografies com un regal personal i mai van ser utilitzades oficialment.

Ara, que ja queda lluny en el temps aquella meva dedicació pública i fora de cap pretensió, en atenció i homenatge a la seva persona i al seu treball en dono a conèixer una mostra.






23 d’abril. Diada de Sant Jordi.