23 de juny del 2022

Els follets de la nit de Sant Joan.

Tenia una entrada feta per penjar aquesta tarda però me’n desdic. Ja ho faré més endavant, o no. Potser quedarà al “tinter”, no fa per avui.

La festa d’avui, de la nit de Sant Joan, em fa una especial il·lusió: la preparació, els amics, el sopar, les coques i el cava, la pólvora cap al cel, i més cava i més coca. No sóc “bailongo”, mai ho he estat, por al ridícul.

Deixem que l'expliqui, com ningú, en Jaume Sisa:


La nit de Sant Joan és nit d'alegria
Estrellat de flors, l'estiu ens arriba
De mans d'un follet que li fa de guia
Qui és aquest follet? Qui el coneixeria?
Al bell mig del foc té la seva fira

Si mireu les flames del foc de Sant Joan
Li veureu les banyes, el barret i els guants.



Aquest dies els follets de l’algoritme ( o l’algoritme follet) han detectat que m’he mirar alguna camisa hawaiana i per la xarxa no paren d’enviar-me ofertes, quina d’elles més agosarada que l’anterior. Em diverteix. Segurament no en podré adquirir cap, no em deixaran, fugirien d’anar al meu costat amb una roba tan llampant que cridaria massa l’atenció.




Va, que l'estiu ja va!

23 de juny.