26 de novembre del 2011

Als blogs de El Periódico.

L’Enric Sala, avesat i malgrat la seva aparença veterà periodista, acaba de publicar en els blogs que fan els redactors de El Periódico al propi diari on-line una entrada sobre una curiosa relació epistolar per la xarxa de la que ha tingut coneixement entre un ciutadà, diguem-ne “indignat”, i un ex parlamentari.

Aprofita el periodista per reflexionar sobre les relacions dels “polítics” amb la ciutadania, sobre alguns inconvenients que comporta i sobre unes hipotètiques conseqüències, traient-ne la conclusió al final de que el intercanvi de parers sempre val la pena. L’enllaç que fa a la transcripció de la conversa ajuda a entendre l’escrit.

“Aun con toda la acritud que destilan los correos referidos, algunas enseñanzas positivas tiene el caso. No es la menor que alguien que ha sido siete años diputado dedique horas a dar explicaciones a un desconocido que se le dirige con cajas destempladas. Un buen ejemplo de que, como dijo Rafael Campalans hace casi un siglo, “política significa pedagogía”. Buena falta hace.”


26 de novembre.