És conegut que a la indústria del
futbol (sic) a part de no haver-hi un pam de net no hi ha en els seus
components masses llicenciats en filosofia o ciències polítiques ni tampoc
gaires enginyers. Sí que hi ha alguns llestos i molts espavilats, especialment
entre els directius.
Un jugador del Sabadell en
plena eufòria de la celebració per la consecució d’haver tornat a les
categories del futbol professional (fins ara jugava de franc, oi?) des del
balcó de l’Ajuntament de la localitat se li “va anar l’olla”, el va trair
el subconscient i se’n
va anar de mare.
Va posar de manifest -i el “respectable”
( ah, no!, això és de les corrides de toros) el va seguir- quin és el moment de
la política a casa nostra i com s’han perdut (amb l’anuència de la “modernitat”)
les formes i els principis de la bona educació. Ara tot s’hi val, àdhuc insultar
greument i en públic a persones que mereixen respecte institucional encara que
no siguin dels “teus”.
El club al que pertany aquest cap
buit té un gros problema. En nom seu s’ha comés al meu entendre una falta greu
als ulls de tothom. No sé si té conseqüències legals, però sí que en té de
cíviques i s’hauran de redimir.
Crec que la redempció i expiació
de la culpa hauria de passar perquè l’entitat assumeixi el dèficit cultural i democràtic que té a casa seva.
A més d’ensenyar a xutar una pilota amb els peus (en aquest cas a agafar-la amb
les mans) hauria d’introduir a tots els nivells dels equips del club uns cursos
obligatoris de cultura general, comportaments, modus i bona educació.
No ho tenen difícil, hi ha una Universitat
a prop que segurament per fer aital feina els demanaria uns emoluments
inferiors a la mitja dels que pagaran als seus jugadors professionals la
propera temporada. Vaja, crec que és l’única sortida a l’atzucac en que es
troba el President i la Directiva de l’entitat en aquest moment. Sinó, com es
pot presentar a veure la Sra. Alcaldessa per exposar-li qualsevol cosa relativa
a les relacions que es donen entre el Club i l’Ajuntament?
El camp de la Nova Creu Alta
és municipal. Segons la web del club (C.E. Sabadell) és l’estadi
municipal de la Nova Creu Alta inaugurat el 1967 i a més d’aquesta
titularitat és la seu oficial de l’entitat.
Res, noi, a fer un Canossa
(tampoc això deuen saber què és)
23 de juny.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada