8 de juny del 2020

Segon punt i a part.


Avui, a la nostra “regió sanitària” (si ho veiés en Pau Vila...), entrem a la fase 2. Mica en mica ens van desconfinant. Caldrà continuar essent prudents, però la gent ja torna a córrer feliç (?) pels carrers i les places.

Em vaig obligar a escriure cada dia en aquest blog, a penjar-hi una entrada.  Crec que he complert, 89 entrades (tinc l’esborrany d’una més ja feta que no la penjaré) en 85 dies, més el d’avui, 86. Està bé, oi?

M’allibero de l’obligació. Se’n pot fer una bona història del que m’ha passat pel cap durant aquests tres, quasi bé 3 mesos. Tinc moltes altres coses a fer i això d’obligar-se, obliga. Per tant, ja continuaré escrivint però no cal que la periodicitat sigui diària. Moltes altres feines m’esperen, algunes començades en aquest blog, altres també comentades aquí i algunes d’obligat compliment de nou.

Fins ara.


(Fernando Botero, El carrer, 2000)


8 de juny.